li Průzkumy zjistily, že 94% nemovitostí, ve kterých byl proveden Home Staging, se prodaly rychleji.

li Kvalitně provedený Home Staging zvyšuje vnímavost ceny, to znamená, že kupující si myslí,
     že se majitel nemovitosti o byt nebo dům dobře staral.

li Náklady Home Stagingu jsou minimální s porovnáním se slevou z ceny nemovitosti. Sleva z ceny
     nemovitosti je obvykle 50tis. Kč a náklady Home Stagingu jsou proti tomu minimální (do 5 - 10 tis. Kč).

li 95% kupujících kupuje nemovitost pocitově - tedy něco jako láska na první pohled.

li Je nutné, aby se zájemce při prohlídce cítil jako doma, představoval si bydlení v ní, vlastní rozmístění
     nábytku, představoval si pokoje, komu každý bude patřit. Potom máte vyhráno.

li Dobře připravená nemovitost může nalákat více zájemců. Potom je možno vyjednávat o ceně.

li Správně prezentovat nemovitost na internetu je nutné. Pokud jsou na internetu profesionální fotografie,
     může nemovitost vyniknout nad ostatními. Pokud jsou neprofesionální, ztrácíte dopředu zájemce.

li Cílem HS je přilákat co nejvíc zájemců a dosáhnout požadované ceny.